Sumari

Contenido disponible en: Spanish English

logo libro
Nº 46 (2a.època)  març 2017
URLwww.ambitsaaf.cat
ISSN: 2339-7454
Copyright ©
Sumari


SUMARI 46 2ona època


ARTICLES DE PSICOPEDAGOGIA I ORIENTACIÓ

[1] -assessorament psicopedagògic
1- ACOMPANYANT LA INTRODUCCIÓ PER PART DELS PROFESSIONALS DE L’EAP DE PROCESSOS D’ASSESSORAMENT ORINETATS A GENERAR PRÀCTIQUES MÉS INCLUSIVES
José Ramón Lago (Universitat de Vic), Javier Onrubia (Universitat de Barcelona)

[1.1] -assessorament psicopedagògic
1.1.- REFLEXIONS SOBRE UNA EXPERIÈNCIA PER A LA MILLORA DE LA PRÀCTICA ASSESSORA A L’EAP DE SANT MARTÍ
Francesc Mena Berbegall i Rosa Solé Gómez, (EAP de Sant Martí. Grup de treball EAP de Sant Martí)

[1.2] -assessorament psicopedagògic
1.2.- ASSESSORAMENT PER A LA MILLORA DE LES PRÀCTIQUES EDUCATIVES: CREANT PONTS DINTRE D’UN CENTRE DE SECUNDÀRIA
Mª José Marco (EAP B-21 SE de Sant Martí)

[1.3] -assessorament psicopedagògic
1.3.- LA MILLORA DE LA INTERVENCIÓ SOCIAL A L’ESCOLA. REFLEXIONS SOBRE UN PROCÉS D’ASSESSORAMENT
Montse Sierra, (Treballadora Social. EAP B-21 SE de Sant Martí)

[1.4] -assessorament psicopedagògic
1.4.- UNA EXPERIÈNCIA DE MILLORA DE L’ASSESSORAMENT A UN CENTRE D’INFANTIL I PRIMÀRIA
Ana Ma. Monteagudo Cao (EAP B-21 SE de Sant Martí)

[1.5] -assessorament psicopedagògic
1.5.- ASSESSORAMENT PER A LA MILLORA DE LA PRÀCTICA SOBRE L’ESTIMULACIÓ DEL LLENGUATGE ORAL A EDUCACIÓ INFANTIL: Reflexió i intervenció a partir del treball a l’aula
Laura Herrero Periz, (Psicopedagoga EAP B-21 SE de Sant Martí)

[2] L’EDUCACIÓ PEL DESENVOLUPAMENT COM A MARC PER A UN ALTRE ASSESSORAMENT POSSIBLE
Llorenç Planes (Mestre, psicopedagog i professor d’animació sociocultural), Benjamí Moliné (Mestre. Membre del grup de treball Educació i Desenvolupament), Joan Bonals (Psicòleg de l’EAP del Berguedà)

[3] L’ARQUITECTURA, UN ELEMENT CLAU EN LA INNOVACIÓ EDUCATIVA
Goretti Guillén Tunica (Mestra, professora i arquitecta tècnica superior. Docent i assessora del Servei d’Assessorament per a la Innovació Pedagògica Blanquerna (SAIP)

[4] LA DOCÈNCIA COMPARTIDA A LA UNIVERSITAT: UNA EXPERIÈNCIA EN LA FORMACIÓ DE MESTRES
Ana Core Ribot, Paloma Llabata Pérez. (Centre d’Ensenyament Superior Alberta Giménez (CESAG). Mallorca)

[5] ELS DEURES: la tanca entre l’escola i les famílies
Luis García Campos – (Psicólogo y Orientador. EOEP Villaverde-Usera, Consejería de Educación)

[6] LA RELACIÓ AMB L’APRENENTATGE: TIPUS I FACTORS INFLUENTS
Rosa M. Belana Vallcaneras (Docent de l’Hospital d’Adolescents de Granollers), Núria Erra Mas (Psicòloga clínica de l’Hospital d’Adolescents de Granollers)

PRÀCTICA PROFESSIONAL

[1] ESCOLA RIERA DE RIBES. EL SENTIT DE LES NOSTRES PRÀCTIQUES
Mestres de l’escola Riera de Ribes

[2] RESOLUCIÓ D’UN CONFLICTE EN UNA COMUNITAT D’APRENENTATGE
Mar Mollet (EAP Baix Maresme), Aurora Perea (Directora de l’escola El Cim), Sandra Oliver (Mestra de 6è i secretaria del centre), José Aparicio, Maria Yepes (Mediadors)


MISCEL·LÀNIA

[1] Ressenya del llibre: “Estudio sobre la escucha y el interés superior del menor. Revisión judicial de medidas de protección y procesos de familia”
Mª Ángeles Hernández Prats